Woensdagochtend - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Karin Kroon - WaarBenJij.nu Woensdagochtend - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Karin Kroon - WaarBenJij.nu

Woensdagochtend

Blijf op de hoogte en volg Karin

17 Oktober 2018 | Duitsland, Berlijn

(Woensdag) Garten

Vandaag begon onze dag om 10 uur, we verzamelden bij de hoofdingang van de Garten. De Garten is een soort groot park met allerlei mooie bloemen, planten en bomen. Het was erg mooi om te zien en je kon er erg mooie foto’s maken. Helaas was het Chineze gedeelte van de tuin dicht dus we konden dit niet bekijken, veel van ons vonden dit erg jammer en waren erg benieuwd naar hoe het er uit zag. In het park was ook een doolhof, het was erg moeilijk om de weg (terug) te vinden maar het was wel leuk om te doen! Ik denk dat iedereen het wel leuk vond om naar de Garten te gaan omdat we in Nederland niet zo’n grote “tuin” hebben, dus het was erg leuk om te zien. Nadat we in de Garten zijn geweest, gingen we een rondvaart maken langs allerlei gebouwen. Hier kan je meer over lezen op de site!