Maandagochtend - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Karin Kroon - WaarBenJij.nu Maandagochtend - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Karin Kroon - WaarBenJij.nu

Maandagochtend

Door: Emma

Blijf op de hoogte en volg Karin

15 Oktober 2018 | Duitsland, Berlijn

Maandagochtend Maandagochtend moesten we om 8 uur op de school van onze uitwisselingen zijn. We gingen daar met zijn allen ontbijten voor iets langer dan een uur. Het ontbijt was in een soort clubhuis dat tegenover de school staat. In het clubhuis waren onder andere ook veel spelletjes die je kon gaan spelen en andere dingen. Het ontbijt was echt super groot en ook veel te veel, maar het was wel heel lekker. Het bestond uit cake, brood, brownies, fruit en nog veel meer. Na het ontbijt gaven onze uitwisselingen een rondleiding door hun school. Na de rondleiding werdt ons verteld dat we bezig gingen met de workshops voor international day. In onze groepjes gingen we aan het werk en heeft als het goed is iedereen een workshop bedacht. De workshop moet gaan over de Duitse cultuur en wordt dan met international day gegeven aan de onderbouwleerlingen. We hadden iets meer dan 2 uur de tijd. Daarna gingen we naar de Reichstag maar hierover wordt in een ander verslag verteld.

Verslag uit: Duitsland, Berlijn

uitwisseling Berlijn