Maandagmiddag/avond - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Karin Kroon - WaarBenJij.nu Maandagmiddag/avond - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Karin Kroon - WaarBenJij.nu

Maandagmiddag/avond

Door: Veerle

Blijf op de hoogte en volg Karin

15 Oktober 2018 | Duitsland, Berlijn

Middag/avond na de Reichstag
Rond 5 uur was de rondleiding in de Reichstag afgelopen. Toen mocht iedereen doen wat hij of zij zelf wilde. Samen met een vriendin en haar uitwisseling gingen we weer naar huis toe. Mijn uitwisseling kon niet mee want ze moest naar de dokter toe. Rond half 7 werd ik afgezet bij mijn gastgezin. Ik ging even naar boven toe en kort daarna kwam mijn uitwisseling naar mij toe. We hebben een lange tijd geklets en vervolgens gingen we met het hele gezin eten. Na het eten hebben we heel lang nog gepraat met elkaar. Iedereen is vroeg naar bed gegaan want iedereen was erg moe.

Verslag uit: Duitsland, Berlijn

uitwisseling Berlijn

uitwisseling met Berlijn van het Harens Lyceum oktober 2018

Recente Reisverslagen:

19 Oktober 2018

Vrijdagochtend

18 Oktober 2018

Donderdagavond

18 Oktober 2018

Donderdagochtend

18 Oktober 2018

Donderdagmiddag

17 Oktober 2018

Woensdagavond
Karin

Actief sinds 13 Okt. 2018
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 6737

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2018 - 19 Oktober 2018

uitwisseling Berlijn

Landen bezocht: